Профил Подесувања Репутација Разговори Омилени Одјави се

mojagarderoba.mk Блог

Дома Блог Како да се заштитите при први соработки!

Како да се заштитите при први соработки!

![](http://img2.mojagarderoba.mk/mk/images/blog/a9b69e19455818e501d12c10988d2b3b.jpg) Драги членки, решивме со вас да споделиме неколку практични совети околу тоа како да се заштитите кога прв пат соработувате со некој бидејќи ние сакаме задоволни и среќни членови. Факт е дека дури и по пет години постоење на нашиот сајт се' уште се наоѓаат несериозни членови или измамници чија цел е да продадат нешто неквалитетно или да нанесат штета на оние што се тука за дружење, забава и шопинг на убави работи. Ние реагираме секогаш кога има простор за тоа и доволно пријави, но некогаш и даваме втора шанса на оние си ја признаваат грешката. Сепак, со оглед на тоа дека секојдневно има нови профили, а и голем дел од членовите не се решаваат да ги пријават измамниците, секогаш е добро и вие самите да бидете внимателни барем кога се работи за прва соработка со некоја членка. Еве некои идеи како да дознаете со кој си имате работа и како да се осигурате дека нема да купите нешто што нема врска со она на сликите или пак да не давате залудно пари за достава, а потоа пратката да ви биде вратена. ![](http://img2.mojagarderoba.mk/mk/images/blog/f030afd762d4c1e0f1afe8538535e964.jpg) ## Читајте коментари Иако коментарите не може 100% да гарантираат дека ќе бидете задоволни од соработката, сепак кажуваат многу за навиките на членот. Тука можете да дознаете дали членот порачува, па потоа не подигнува пратки, дали испраќа оштетени производи и слично. ## Барајте информации Не се срамете да барате колку што е можно повеќе информации за членот. Прашајте како се вика, каде живее, кој е мобилниот телефон. Доколку нешто праќате по пошта, не е лошо да се слушнете на мобилен пред да ја испратите пратката чисто да видите дали бројот функционира. ## Претпочитајте средба при прва соработка Првата соработка секогаш е добро да биде лице в лице. Многу е тешко некој да ве изигра доколку се сретнете. Во најлош случај нема да купи од вас или пак вие ќе видите дека артиклот што го сакате е оштетен. Плус, несериозните членови често избегнуваат средби, па веројатно во тој случај и ќе се откажат од соработката наместо да ве залажуваат. ## Реагирајте што побрзо Доколку сте испратиле пратка и членот не ја подигнал во рок од три дена - не чекајте! Веднаш пријавете кај micika за да има време да се испрати предупредување. Доколку по предупредување членот не ја подигне пратката истиот веднаш се блокира. Доколку пратката ви ја вратат без да има предупредување членот секогаш може да се вади дека не знаел дека била пристигната, да бара втора шанса и слично. ## Немојте да правите компромиси на ваша штета Често се спомнуваше случајот со една членка која договараше средби, а потоа испраќаше трети лица наместо неа да ги вршат соработките од кои членовите најчесто беа незадоволни. Доколку сте се договориле да се видите со членката, а таа потоа избегнува да се појави и сака да ве измами со финта - немојте да дозволите. Не го купувајте артиклот и готово. Секако понудата на сајтот е голема и ќе си најдете нешто друго што го нуди сериозна личност, а не измамник. ## Побарајте повеќе слики, испратете повеќе слики Без разлика дали купувате или продавате, сликите може многу да помогнат. Доколку купувате нешто, а сметате дека нема доволно слики - побарајте од членот да ви испрати дополнителни слики на кои артиклот убаво се гледа од напред, од позади. Исто така прашајте за секој случај дали е артиклот оштетен, ако пишува дека е нов дали е навистина нов или „еднаш облечен“ и слично. Доколку продавате, тогаш искрено напишете дали има дефекти она што го продавате и ако има убаво сликнете ги за да нема основ потоа членот да се жали. ## Договорете опција за враќање пред купопродажбата/замената Прашајте го членот дали ќе може да го вратите артиклот доколку е оштетен или не ви се допаѓа? Така ќе знаете на старт на што сте. Доколку продавате пак, убаво нагласете дека не враќате продадени производи и замолете го членот што купува убаво да го разгледа артиклот пред да го плати. ## Отворете четири очи Доколку купувате нешто, отворете „четири очи“. Веќе напоменавме дека средба лице в лице ви дава шанса да го запознаете продавачот, но, исто така, и да го видите она што го плаќате. Убаво разгледајте го од сите страни за да видите дали е оштетено или извалкано. Ако забележите нешто што не било наведено во описот или не го купувајте артиклот (никој не може да ве натера на сила да купите нешто) или побарајте попуст. За крај, сите оние кои имаат да додадат нешто на листава слободно нека пишат во коментар предлог или совет којшто ним им помогнал да се заштитат. Сепак, нема втора шанса за прва соработка, а токму тие се најлесниот начин да се измами некој!
Sakav da kupam proizvod, no Oglasuvackata mi odgovori vo inbox " ako moze da mi ja isprati porackata/proizvodot po nekolku dena ?". Mene ne mi smetase. I se` uste , po eden mesec ne gi dobiv posakuvaniot proizvod. Kako da postapam vo ovoj slucaj ?...Nickot na onaa sto prodava e - Gagilina. :,'(
Одлични совети! ❤