> KatieSpiltom:
> Јас се согласувам и ја поддржувам работата на админот, меѓутоа имам само една забелешка. Во ред е нели да се бришат артикли од домот, меѓутоа сакав ко Customer Support Agent да потпомогнам малку како да се избегне она незадоволството на членовите и непотребните разочарувања и испади и слично.
> - Ако стои парче облека во погрешна категорија, би било подобро да го опомените членот во приватна порака. Дадете му до знаење кој артикл е во погрешна категорија и дадете шанса самиот член да ја исправи грешката. Потребно е само една генерична порака да се напише и copy - paste со линкот од артиклот.
> - Не само што ќе знае членот каде погрешил, туку ќе научи и во иднина како да не ги прави истите грешки. Вака без опомена, се бришат артикли што членот искрено ако има многу артикли нема да знае што е избришано, и ќе треба да пребарува пак во алиштата и да види што недостасува.
> - Плус тоа, знаеме сами некогаш колку е напорно да се седне, да се испегла облеката, да се нареди, да се слика, да се префрлат слики, да се објават. Сето тоа одзима време. (Јас лично ги бришам сликите од објавите откако ќе објавам, за да не ми зафаќаат место во телефонот). Ако некој ги брише тие слики, тогаш ајде се одново. Во најголем случај за тоа се нервираат членките.
> Се надевам ќе помогне малку ова ако се практикува. Некогаш нема навистина доволно категории за секој вид на облека што постои.
Hey Katie!
Da, go pravam toa ama ima premnogu clenovi i ednostavno ne se postignuva. Plus nekoi od clenki so zadovolstov mi go testiraat trpenieto :) a nekoi cleni ednostavno ignoriraat..
> KatieSpiltom:
> Јас се согласувам и ја поддржувам работата на админот, меѓутоа имам само една забелешка. Во ред е нели да се бришат артикли од домот, меѓутоа сакав ко Customer Support Agent да потпомогнам малку како да се избегне она незадоволството на членовите и непотребните разочарувања и испади и слично.
> - Ако стои парче облека во погрешна категорија, би било подобро да го опомените членот во приватна порака. Дадете му до знаење кој артикл е во погрешна категорија и дадете шанса самиот член да ја исправи грешката. Потребно е само една генерична порака да се напише и copy - paste со линкот од артиклот.
> - Не само што ќе знае членот каде погрешил, туку ќе научи и во иднина како да не ги прави истите грешки. Вака без опомена, се бришат артикли што членот искрено ако има многу артикли нема да знае што е избришано, и ќе треба да пребарува пак во алиштата и да види што недостасува.
> - Плус тоа, знаеме сами некогаш колку е напорно да се седне, да се испегла облеката, да се нареди, да се слика, да се префрлат слики, да се објават. Сето тоа одзима време. (Јас лично ги бришам сликите од објавите откако ќе објавам, за да не ми зафаќаат место во телефонот). Ако некој ги брише тие слики, тогаш ајде се одново. Во најголем случај за тоа се нервираат членките.
> Се надевам ќе помогне малку ова ако се практикува. Некогаш нема навистина доволно категории за секој вид на облека што постои.
Hey Katie!
Da, go pravam toa ama ima premnogu clenovi i ednostavno ne se postignuva. Plus nekoi od clenki so zadovolstov mi go testiraat trpenieto :) a nekoi cleni ednostavno ignoriraat..